Reklama zewnętrzna nowym prądem – wypróbuj...
Komentarze: 0
Rzeczywistość gna do przodu – nie starczą już orzeczenia radosnych interesantów nadawane pocztą pantoflową, nienaganny zamysł na sukces ani nawet małe opłaty. To nie dość. Konieczna jest ponad to ciekawa reklama, najporządniej taka, jaka może trafić do wielu różnych kontrahentów. Jej odbiorcy dowiedzą się o działalności Twojej firmy i pewnie raczą skorzystać z Twoich towarów. Jakkolwiek bywa droga, odpowiednio opracowana, zaprojektowania i prawidłowo przedstawiona reklama powinna dostarczyć firmie obfite pieniądze i w dalszej perspektywie jest zyskowną i konieczną inwestycją. Jest kluczem do sukcesu, pozwala wyróżnić się spośród konkurencji.
Reklamy świetlne czy też reklama w necie?
Prawidłowo jest reklamować się na dużo sposobów. Można to robić za pośrednictwem nowoczesnych technik, można też zdecydować się na bardziej rutynowe techniki i wydzierżawić lub kupić powierzchnię reklamową na ulicy, na przodzie kamienicy. Można wykorzystać blask w reklamie świetlnej, zdecydować się na kasetony reklamowe. Wszyscy widzimy na stacjach benzynowych lub na parkingach przy marketach pylony czy podświetlane kasetony, które nadzwyczaj dobrze spełniają swoją role i przykuwają zainteresowanie kierowców i pasażerów. Niejednokrotnie to one popychają nas do zjazdu z trasy i wizyty w sklepie lub do sekundy odpoczynku. Możliwości jest sporo, różnią się między sobą generowanymi cenami (które uzależnione są też od umieszczenia reklamy np. w centrum miejscowości lub na słabo odwiedzanych obrzeżach), wysokością i szerokością, trudnością realizacji, ale i skutecznością. Od reklamy internetowej takie sposoby różnią się tym, że trafiają również do osobników niezaznajomionych z technologią, np. staruszków lub biednych. Dzięki temu ich target jest daleko szerszy, choć może słabiej wyprofilowany.
Reklama mikrym wydatkiem – z pomocą reklamy świetlne
Jeżeli nie stać nas na znaczny koszt, a jednakowoż pragnęlibyśmy zainwestować w reklamę, mamy do wyboru i skromniejsze możliwości. Możemy drukować foldery a następnie układać je na stojakach reklamowych. To niezwykle motoryczny sposób reklamy, bo każda osoba, która weźmie folder i wyniesie ją dalej, zabierze do mieszkania, roboty i być może pokaże ją towarzyszom i rodzinie. Niektórzy wieszają plakaty na płotach i ogrodzeniach Łódź. Całe miasto jest nimi ubarwione, ulokowanymi przy chałupach prywatnych lub nie, na siatkach odgradzających chodniki od ulicy czy od torów tramwajowych. Chodzący piesi lub podróżni znużeni tkwieniem w korku pewnie choćby zerkną na takie zadrukowane płachty z reklamami wyrobów i usług. Kto wie, być może zapamiętają właśnie Twoją firmę i któregoś dnia odwiedzą Cię z pełnym portfelem.
Rywalizacja jest duża. Coraz więcej Polaków otwiera własny interes, coraz więcej korporacji czy wielkich interesów aktywnie funkcjonuje na krajowym rynku. Biznesmen musi się spomiędzy nich wyróżnić nie tylko jakością, ale i nieszablonowością. Musi wywołać potrzebę klienta. Z pomocą ciągnie mu oczywiście przemyślana reklama. A ona, jak wiadomo – jest dźwignią handlu. Wszak klienci muszą w pierwszej kolejności dowiedzieć się o firmie, aby móc je odwiedzać.
Źródło: Świat Metalu
Dodaj komentarz