sie 04 2014 Sprawne usuwanie pism
Komentarze: 0

Dzisiaj o wiele łatwiej można posiadać dostęp do przeróżnego typu danych. I chodzi tutaj nie tylko o nasze nazwisko bądź zamiłowania ale także hasła do rachunków bankowych czy numer dowodu. Zatem nie powinno się upraszczać nikomu dostępu do takich informacji. A warto zacząć od zadbania o efektywne niszczenie niekoniecznej aktualnie dokumentacji. W szczególności jeśli dotyczy ona naszego firmy.

 

 

Sposoby domowe

Gdy nasza spółka jest jedno lub dwuosobowa nieczęsto opłaca się nam wkładać pieniądze w drogi ekwipunek do usuwania dokumentów. W końcu możemy to uczynić nie używając niszczarki, dziesiątkami tanimi rozwiązaniami. Jedno z tych rozwiązań jest ewidentne dla posiadaczy własnego domu z kominkiem bądź piecem. Zwyczajnie dorzucamy je do ognia. Nie da się już takich informacji przechwycić a my możemy dodatkowo sycić się ciepełkiem w kominku. Jednakże przy za sporej porcji takowych danych nie bywa to za dobre wyjście, bo może źle przyczynić się do skażenie paleniska czy komina wentylacyjnego. Istnieje też inne podejście – to znaczy pocięcie bądź podarcie najważniejszych dokumentów. Zdziała to, że nie da się ich później odczytać jednak przeważnie pochłania to ogromnie dużo czasu. Po raz kolejny przy większej dawki tego rodzaju papierów będzie to niezmiernie mozolne.

Dbaj o środowisko razem z http://www.sawo-recykling.pl/skup_makulatury.html skup makulatury Zgierz

Zleć to zawodowcom

W przypadku większej ilości papierów do zutylizowania prosty mały kominek może nie starczyć. Jednakowoż istnieją przedsiębiorstwa, jakie trudnią się tego typu kwestiami codziennie. Posiadają stosowne akcesoria oraz kwalifikacje aby dokonać, by nasze dokumenty nie wpadły w niepowołane ręce. Ich sposób niszczenia jest znacznie bardziej zaawansowany. Stosują do tego przemysłowych niszczarek a uzyskane skrawki mieszają z makulaturą i dostarczają do punktów recyclingu. Dzięki takiemu procesowi nie ma mowy o wykorzystaniu papierów przez osoby trzecie. A zresztą o to niszczeniu chodzi.
Pomimo, że coraz to więcej rzeczy wykonujemy za pośrednictwem komputera to w dalszym ciągu nie kurczy liczby dokumentów które drukujemy. Nie do wszystkich urzędów da się przekazać dane za pośrednictwem maila, nie zapominając o obowiązku przechowywania w archiwum np. zaświadczeń podatkowych. Dlatego należałoby na bieżąco likwidować niepotrzebną dokumentację by nie utonąć w bezmiarowi makulatury.

krawczukowaanna : :
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj nowy komentarz